Menu
[--mobilemenu--]
บราวเซอร์ของท่านไม่สนับสนุนหรือปิดการใช้งาน javascript ซึ่งจะไม่สามารถใช้งานไซต์บางส่วนเช่นการเข้าลิ้งค์ หรือโพสข้อความได้ตามปกติ, กรุณาเปิดการใช้งาน javascript เพื่อที่จะใช้งานเว็บ gconhubม หากมีปัญหาในการใช้งาน หรือต้องการสอบถามเพิ่มเติม กรุณาติดต่อ [email protected] หรือ [email protected]
No Rest For The Wicked Overview Gameplay

Reply
Vote
# Sat 2 Mar 2024 : 2:09PM

Taka-Bou
member

Since 24/9/2009
(11584 post)




New details from the No Rest for the Wicked showcase:

• World is handcrafted, not procedurally generated.
• Randomized loot.
• WASD / Analog Stick movement, not point and click.
• Day and night cycle.
• Dynamic weather.
• Animation driven combat, inspired by ARPGs, action games, and fighting games.
• Gear has 4 different rarities from highly customizable white items to unique gold items.
• Weapons can drop with a specific rune, which can then be extracted.
• Each weapon type has a different moveset.
• Sacrament is the capital city.
• You can buy houses and properties in Sacrament.
• Collect and harvest resources, which can be used to craft gear or items for your home.
• Regions you've visited before can have drastically different enemies.
• Endgame crucibles will be in the game at launch.
• Combat is similar to Dark Souls. Armor weight affects movement.
• Enemies don't respawn when you die, injured enemies will stay injured after you respawn.
• Coming to Steam Early Access on April 18th (console versions will launch with version 1.0).

[Link]
[Edited 1 times Marnburapa - Last Edit 2024-03-02 23:40:07]

Reply
Vote




1 online users
Logged In :