Menu
[--mobilemenu--]
บราวเซอร์ของท่านไม่สนับสนุนหรือปิดการใช้งาน javascript ซึ่งจะไม่สามารถใช้งานไซต์บางส่วนเช่นการเข้าลิ้งค์ หรือโพสข้อความได้ตามปกติ, กรุณาเปิดการใช้งาน javascript เพื่อที่จะใช้งานเว็บ gconhubม หากมีปัญหาในการใช้งาน หรือต้องการสอบถามเพิ่มเติม กรุณาติดต่อ [email protected] หรือ [email protected]
สอบถามนิดนึงนะครับ เกี่ยวกับเครื่อง Switch และ ARMS

Reply
Vote
# Sat 20 May 2017 : 8:28PM

mola
member

Since 8/7/2009
(7888 post)
จอยปกติบังคับได้ แต่ผู้สร้างบอกว่า การจับแบบใชัโมชั่นจะดีที่สุด
อย่างต่อยออกไปแล้วใช้อนาล๊อกบังคับหมัดเลี้ยวนี่
ไม่น่าจะไว หรือออกหมัดสองสามต่อเนื่องรวดเร็ว เท่าคนสาวหมัดหน้าจอ

มันคือโมชั่นพลัส ความละเอียดแม่นยำไม่ขี้เหร่แน่นอน

ลองอ่านวิธีบังคับแบบจอยปรกติดูคับ

- punches can be thrown using the triggers
- the same can be done with two face buttons
- jump and dash are mapped on to the other two face buttons
- click the left stick to guard
- left stick controls the angle of your punches, meaning you can't move in one direction and punch in the other
- you can't strike at a different angle with your other hand until the first punch is fully extended, either.

"The true feel of Arms comes when you're holding both Joy-Con controllers in the Thumbs-Up grip. You can throw punches from each hand with real precision as you dash or jump around, allowing for a lot more depth for your fighting style. It's possible to throw a straight punch as a feint for your first blow, then curve your second punch to where your opponent runs to. But Arms doesn't require you to use motion controls. I hope people will pick the playstyle that suits them." - Producer Kosuke Yabuki


ที่มา
[Link]

Reply
Vote




1 online users
Logged In :