Menu
[--mobilemenu--]
บราวเซอร์ของท่านไม่สนับสนุนหรือปิดการใช้งาน javascript ซึ่งจะไม่สามารถใช้งานไซต์บางส่วนเช่นการเข้าลิ้งค์ หรือโพสข้อความได้ตามปกติ, กรุณาเปิดการใช้งาน javascript เพื่อที่จะใช้งานเว็บ gconhubม หากมีปัญหาในการใช้งาน หรือต้องการสอบถามเพิ่มเติม กรุณาติดต่อ [email protected] หรือ [email protected]
เทรลเลอร์ใหม่ (อีกแล้ว) Mighty No.9 (DLC Ray)

Reply
Vote
# Sat 11 Jun 2016 : 3:43PM

Zmile
member
นักข่าวเก๋าเกมส์
Since 21/10/2007
(6907 post)
http://www.siliconera.com/2016/06/10/keiji-inafune-expresses-regret-mighty-no-9s-delay-looking-forward-sequel/

“What I thought about most while making this game was ‘I want to show the greatness of Japanese games. When listening to fans of Japanese games abroad, you often hear them say ‘Japanese games used to be great. I worked on this game in hopes of getting those people to say ‘this is good’ again.”

“One more thing I’d like to say is that Mighty no. 9 is a [set of] ‘contents,’ meaning it’s not just a game. We’re also moving forward in an anime and live action film for it. Development for a sequel is already in our minds, and we all share the feeling of ‘we’ll do it even if it doesn’t sell’.”


"I want to show the greatness of Japanese games" & "Development for a sequel is already in our minds, and we all share the feeling of ‘we’ll do it even if it doesn’t sell"
[Edited 1 times Zmile - Last Edit 2016-06-11 15:43:29]

Reply
Vote




3 online users
Logged In :