[Unofficial Thread]Honkai Star rail & Honkai Impact 3rd
<<
<
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
>
>>
Reply
Vote
# Sat 27 Jul 2024 : 9:59AM
Jiaoqiu นี่ถ้าจะเอามาเล่นกับ Archeron ควรเปิด E เท่าไหร่ดีครับ
View all 1 comments >
# Sat 27 Jul 2024 : 7:58PM
พึ่งไขได้เจดมาใช้ รู้สึกว่าตัวมันไม่น่าอยู่เทียร์ 3 เลย น่าจะเก่งประมาณเทียร์ 2 หรือ 1 ท้าย ๆ มากกว่า
งงแฮะ ทำไมโดนกดลงไปต่ำจัง
งงแฮะ ทำไมโดนกดลงไปต่ำจัง
[Edited 1 times VVare - Last Edit 2024-07-27 19:58:33]
View all 5 comments >
Sun 28 Jul 2024 : 5:00PM
มันเก่งแค่pf มั่งครับ
Like : VVare
Sun 28 Jul 2024 : 5:25PM
ตามข้างบนเลยครับ ถ้าเป็น Tier list ของ prydwen จะแบ่งหมวด MOC, PF, AS
ของ Jade tier 0 ในหมวด PF ครับ
ของ Jade tier 0 ในหมวด PF ครับ
Like : VVare
Mon 29 Jul 2024 : 2:01AM
แต่ไม่ใช่ว่าจะไม่ได้ใน moc หรือ as นะครับ แม้ moc ล่าสุดจะไม่แพ้ควอนตัมแต่ถ้าปั้นมาดีก็หวดยับปั๊ม fua ให้พรทำงานได้เหมือนกัน แค่เป็นตัวเลือกบอสนิดหน่อย บอสที่มีลูกน้องเยอะๆ เรียกได้เรื่อยๆ อย่างกวาง อาเจนติ หรือแมลง นี่ก็หวดยับสนุกเลย แต่ถ้า e1s1 นี่ไปได้หมดแล้วปรับตัวตีเมนตามสถานการณ์เอา คือเจ้าตัวไม่เหมาะกับเป็นเมน แม้จะเป็นได้แต่ให้คนอื่นเป็นแทนมันได้ประโยชน์กว่า มีกระทั่งคนที่ใช้เปล่าเป็นตัวติดหนี้ก็มีครับ เน้นสแปม fua จากที่เปล่าลูปอัลติเร็วแถมหมู่ แล้วลดป้องกันเสริมอีก มันพลิกแพลงได้มากกว่าที่คิด
Like : VVare
Mon 29 Jul 2024 : 9:18AM
Kuroyami wrote:
แต่ไม่ใช่ว่าจะไม่ได้ใน moc หรือ as นะครับ แม้ moc ล่าสุดจะไม่แพ้ควอนตัมแต่ถ้าปั้นมาดีก็หวดยับปั๊ม fua ให้พรทำงานได้เหมือนกัน แค่เป็นตัวเลือกบอสนิดหน่อย บอสที่มีลูกน้องเยอะๆ เรียกได้เรื่อยๆ อย่างกวาง อาเจนติ หรือแมลง นี่ก็หวดยับสนุกเลย แต่ถ้า e1s1 นี่ไปได้หมดแล้วปรับตัวตีเมนตามสถานการณ์เอา คือเจ้าตัวไม่เหมาะกับเป็นเมน แม้จะเป็นได้แต่ให้คนอื่นเป็นแทนมันได้ประโยชน์กว่า มีกระทั่งคนที่ใช้เปล่าเป็นตัวติดหนี้ก็มีครับ เน้นสแปม fua จากที่เปล่าลูปอัลติเร็วแถมหมู่ แล้วลดป้องกันเสริมอีก มันพลิกแพลงได้มากกว่าที่คิด
ถ้ามีบอสลูกตาโผล่มาในMoCเจ๊หวดยับแน่ๆ
Like : VVare
Mon 29 Jul 2024 : 10:19AM
ตอนนี้ผมมีเจด E0 S0 เอามาใช้กับโทปาสคือใช้ดีมากเลยนะ เพราะเร่ง speed ให้โทปาสได้ด้วย
# Sun 28 Jul 2024 : 9:09PM
แพทช์ใหม่มาหลายวันแล้วก็ยังไม่มีใครพูดถึงเลย ลูกเมียน้อยจริงๆ เกมนี้
ตัวละครโดนไป 70 โรล ยังดีไม่ล้างตู้เหมือนสองตู้ก่อน ตู้อาวุธดีหน่อย กด 20 โรลของออกครบ
ตอนแรกกะจะเลิกเล่นแพทช์นี้ เพราะเล่น 3 เกมควบมันเหนื่อย
แต่ก็เสียดายอุตส่าห์เล่นสะสมมากว่า 5 ปี และเป็นเกมกาชาเกมแรกที่เล่น
แถมตู้นี้ผลประกอบการไม่แย่เท่าไหร่ เลยว่าจะเล่นไปเรื่อยๆ ก่อน
แต่คงไม่โหมเก็บครบทุกอย่างแล้ว เน้นเล่นชิลๆ บน tablet เวลาว่าง ส่วน abyss ก็ขออยู่ agony พอ
ปล. ไม่ค่อยได้อ่านเนื้อเรื่อง part 2 เลย เพราะนำเสนอน่าเบื่อเหมือนเดิม เลยกดข้ามรัวๆ
ตัวละครตัวนี้ชื่ออะไรยังออกเสียงไม่ถูก เป็นใครก็ยังไม่ชัวร์ แต่กดเพราะชอบดีไซน์ ทั้งนมทั้งตูดมาเต็ม
ตัวละครโดนไป 70 โรล ยังดีไม่ล้างตู้เหมือนสองตู้ก่อน ตู้อาวุธดีหน่อย กด 20 โรลของออกครบ
ตอนแรกกะจะเลิกเล่นแพทช์นี้ เพราะเล่น 3 เกมควบมันเหนื่อย
แต่ก็เสียดายอุตส่าห์เล่นสะสมมากว่า 5 ปี และเป็นเกมกาชาเกมแรกที่เล่น
แถมตู้นี้ผลประกอบการไม่แย่เท่าไหร่ เลยว่าจะเล่นไปเรื่อยๆ ก่อน
แต่คงไม่โหมเก็บครบทุกอย่างแล้ว เน้นเล่นชิลๆ บน tablet เวลาว่าง ส่วน abyss ก็ขออยู่ agony พอ
ปล. ไม่ค่อยได้อ่านเนื้อเรื่อง part 2 เลย เพราะนำเสนอน่าเบื่อเหมือนเดิม เลยกดข้ามรัวๆ
ตัวละครตัวนี้ชื่ออะไรยังออกเสียงไม่ถูก เป็นใครก็ยังไม่ชัวร์ แต่กดเพราะชอบดีไซน์ ทั้งนมทั้งตูดมาเต็ม
Like : Wdgy Ox
[Edited 1 times headshot deluxe - Last Edit 2024-07-28 21:11:22]
View all 3 comments >
Mon 29 Jul 2024 : 3:19AM
ผมเปิด Songque (AstralOp)
เป็น Pet ให้ท่าน Thelema 😻
ไม่มีเพชรเปิด Songque ร่างนี้
เป็น Pet ให้ท่าน Thelema 😻
ไม่มีเพชรเปิด Songque ร่างนี้
ดองไว้รอ ท่าน Thelema หรือ
Senadina ร่างเว่อร์แทนละกัน
Senadina ร่างเว่อร์แทนละกัน
Mon 29 Jul 2024 : 11:45AM
ผิดที่ อีกแล้ว...
[Edited 2 times winkungg - Last Edit 2024-07-29 11:59:10]
Tue 30 Jul 2024 : 9:55AM
เนื้อเรื่องพาร์ท2 ผมรู้สึกว่ามันเริ่มมีลุ้นขึ้นมาตอนแพทที่แล้ว(แต่ก็ยังมีอะไรที่อ่านแล้วงงๆเช่นเคย :p)
แล้วเห็นว่าเนื้อเรื่องแพทนี้จะมีความพีคอยู่บ้างล่ะมั้งครับ
ส่วนอีเว้นแพทนี้...กาวได้ใจดี
บิชอปผู้ไม่อยากทำงาน กับ คุณหนูผู้กระหายงาน
แต่หลังๆน่าจะเงียบๆกันแหละ.....เพราะไม่มีเงินเปิดกาชากันโล้ว
งบน่าจะไปลงเกมน้องหมด เกมพี่น่าจะกลายเป็นสายฟรีกันแล้ว
แพทนี้จริงๆก็ไม่กะกดอะไรมา แต่แค่ต้องกดบ้างหาแต้มไปแลกสกินเกรซเจได
......10โรล(+10โรลที่กดค้างไว้) อาวุธออก
.......เกือบๆ20โรล(+10กว่าโรลที่กดค้างไว้) เซร่าเฟมออก
.........กดซองเควมาก็ได้ฟะ
ตัวถัดๆไปเริ่มงานหยาบล่ะ เพชรเริ่มแห้ง โรลสะสมโดนเผาทิ้งหมดแล้ว
ตอนแรกว่าจะข้ามเทริอดนอน พอเห็นคนเทสERในเบต้าเท่านั้นแหละ กดอัลติแล้วปล่อยจอยได้เลย
คนที่จะข้ามกลับมาบอกว่า.....กด กันให้พรึบ
แล้วเห็นว่าเนื้อเรื่องแพทนี้จะมีความพีคอยู่บ้างล่ะมั้งครับ
ส่วนอีเว้นแพทนี้...กาวได้ใจดี
บิชอปผู้ไม่อยากทำงาน กับ คุณหนูผู้กระหายงาน
แต่หลังๆน่าจะเงียบๆกันแหละ.....เพราะไม่มีเงินเปิดกาชากันโล้ว
งบน่าจะไปลงเกมน้องหมด เกมพี่น่าจะกลายเป็นสายฟรีกันแล้ว
แพทนี้จริงๆก็ไม่กะกดอะไรมา แต่แค่ต้องกดบ้างหาแต้มไปแลกสกินเกรซเจได
......10โรล(+10โรลที่กดค้างไว้) อาวุธออก
.......เกือบๆ20โรล(+10กว่าโรลที่กดค้างไว้) เซร่าเฟมออก
.........กดซองเควมาก็ได้ฟะ
ตัวถัดๆไปเริ่มงานหยาบล่ะ เพชรเริ่มแห้ง โรลสะสมโดนเผาทิ้งหมดแล้ว
ตอนแรกว่าจะข้ามเทริอดนอน พอเห็นคนเทสERในเบต้าเท่านั้นแหละ กดอัลติแล้วปล่อยจอยได้เลย
คนที่จะข้ามกลับมาบอกว่า.....กด กันให้พรึบ
# Sun 28 Jul 2024 : 9:16PM
Leak Sunday Concept Art
via Seele
via Seele
Like : gp.syncket, Senju_th
View all 3 comments >
Sun 28 Jul 2024 : 9:30PM
เอ๊ะ
มีสัญลักษณ์ผู้บุกเบิก (ตั๋วทอง)
Mon 29 Jul 2024 : 12:03AM
Senju_th wrote:
เอ๊ะ
มีสัญลักษณ์ผู้บุกเบิก (ตั๋วทอง)
คงไม่ได้ตัดสินใจเดินทางไปกับแก๊งค์รถไฟใช่ไหม (เข้าตู้ถาวร)
Like : Senju_th
[Edited 1 times armisael - Last Edit 2024-07-29 00:04:02]
Mon 29 Jul 2024 : 9:09AM
ในที่สุดก็ไขปริศนาซะที ห้องว่างนั้นของใคร
# Sun 28 Jul 2024 : 9:17PM
Honkai 3rd คิดในใจให้โอกาส จบบทนี้ถ้ายังไม่พีคคงได้เทจริงจัง ไม่ได้ไม่ดีน่ะก็ตื่นเต้นเล่นใหญ่ดี แต่ Honkai มันไม่ใช่แบบนี้ไง รวมพลังแก้ปัญหาวิกฎติโลก มันก็ปกติไง
พอขึ้น Patch ใหม่ เริ่มต้นมา เอทำไม Happy จังว่ะ เริ่มเอะใจ (ความเอะใจนี้ เหมือนตอน HSR)
พอผ่านไปอีก นิด เอ๊ะ ฮ่ะ อะไรน่ะ ขยี้ตากลับไปอ่าน History
เอาจริงดิ มามุขนี้ เลยรึ
แล้วแบบว่าต่างกับ HSR น่ะ จบค้าง แล้วแบบว่าน่าจะค้างไปอีกหลาย Patch
พอขึ้น Patch ใหม่ เริ่มต้นมา เอทำไม Happy จังว่ะ เริ่มเอะใจ (ความเอะใจนี้ เหมือนตอน HSR)
พอผ่านไปอีก นิด เอ๊ะ ฮ่ะ อะไรน่ะ ขยี้ตากลับไปอ่าน History
เอาจริงดิ มามุขนี้ เลยรึ
แล้วแบบว่าต่างกับ HSR น่ะ จบค้าง แล้วแบบว่าน่าจะค้างไปอีกหลาย Patch
Like : Wdgy Ox
[Edited 4 times kuntz - Last Edit 2024-07-28 21:22:38]
View all 5 comments >
Mon 29 Jul 2024 : 11:15AM
กลับมาทำ post honkai odyssey 3 เหอะ ขี้เกียจตามแล้ว
Mon 29 Jul 2024 : 11:59AM
ฮงไก ผมเคยถามไปทีนึงว่ายังมีปมอะไรไม่เคลียอีก เนื้อเรื่องของเคียน่ามันจบลงแล้ว เกมก็น่าจะจบนะ ไม่งั่นก็ขึ้นภาคใหม่เลย แต่ดันมามีต่อและยาวมาอีกตามที่มีตัวละครออกมาเรื่อยๆตามที่เหน
ผมสายดูเล่นบ้านไม่ได้ ตามที่ผมคิดนะ มันพีคสมบูรณ์แล้วแต่หน้ากระดาษมันยังเหลือก็เลยเขียนต่อเฉยๆ ถึงเกมเพลจะไม่ห่างกันมาก แต่เกมลูกหลาน มันมี บท ตัวละครก็มีเหมือนกัน สดใหม่กว่ามั่ง ฮงไกที่เนื้อเรื่องแบกไม่ไหว คนถึงแพวๆลงไป
//เหมือนกาตุนจบแล้วก็ควรจบนะ ยืดต่อมาใช้ว่าจะดีไม่ก็ปัดขึ้นภาคใหม่ไปเลย ถึงเวลาลงเวทีอย่างสมเกียรติได้แล้ว แต่ใช่ว่าจะไม่เข้าใจเกมจะอยู่ๆปิดสะงั่นไปไม่ได้
ผมสายดูเล่นบ้านไม่ได้ ตามที่ผมคิดนะ มันพีคสมบูรณ์แล้วแต่หน้ากระดาษมันยังเหลือก็เลยเขียนต่อเฉยๆ ถึงเกมเพลจะไม่ห่างกันมาก แต่เกมลูกหลาน มันมี บท ตัวละครก็มีเหมือนกัน สดใหม่กว่ามั่ง ฮงไกที่เนื้อเรื่องแบกไม่ไหว คนถึงแพวๆลงไป
//เหมือนกาตุนจบแล้วก็ควรจบนะ ยืดต่อมาใช้ว่าจะดีไม่ก็ปัดขึ้นภาคใหม่ไปเลย ถึงเวลาลงเวทีอย่างสมเกียรติได้แล้ว แต่ใช่ว่าจะไม่เข้าใจเกมจะอยู่ๆปิดสะงั่นไปไม่ได้
Mon 29 Jul 2024 : 1:53PM
กลายเป็นว่า ไอ้เนื้อเรื่องส่วน filler เมื่อปีที่แล้ว ดันเป็นส่วนสำคัญของภาคนี้ไปซะงั้นสินะ
Mon 29 Jul 2024 : 1:53PM
เพราะ ทำ post honkai odyssey มาน่ะแหล่ะเลยยังจบไม่ลง
พี่เมย์ โบรเนีย ตอนโต ทำมาแล้วก็ใช้ต่อ
ทั้งเรื่อง Vita ทั้งเรื่องเคียน่าไปไหนใน post honkai odyssey
ซึ่งเนื้อเรื่องตอนนี้แหล่ะ ที่ผมคิดว่า น่าจะเป็นผลทำให้เกิด post honkai odyssey
พี่เมย์ โบรเนีย ตอนโต ทำมาแล้วก็ใช้ต่อ
ทั้งเรื่อง Vita ทั้งเรื่องเคียน่าไปไหนใน post honkai odyssey
ซึ่งเนื้อเรื่องตอนนี้แหล่ะ ที่ผมคิดว่า น่าจะเป็นผลทำให้เกิด post honkai odyssey
[Edited 1 times kuntz - Last Edit 2024-07-29 13:54:56]
Mon 29 Jul 2024 : 3:36PM
kuntz wrote:
เพราะ ทำ post honkai odyssey มาน่ะแหล่ะเลยยังจบไม่ลง
พี่เมย์ โบรเนีย ตอนโต ทำมาแล้วก็ใช้ต่อ
ทั้งเรื่อง Vita ทั้งเรื่องเคียน่าไปไหนใน post honkai odyssey
ซึ่งเนื้อเรื่องตอนนี้แหล่ะ ที่ผมคิดว่า น่าจะเป็นผลทำให้เกิด post honkai odyssey
พี่เมย์ โบรเนีย ตอนโต ทำมาแล้วก็ใช้ต่อ
ทั้งเรื่อง Vita ทั้งเรื่องเคียน่าไปไหนใน post honkai odyssey
ซึ่งเนื้อเรื่องตอนนี้แหล่ะ ที่ผมคิดว่า น่าจะเป็นผลทำให้เกิด post honkai odyssey
ผมก็รอดูว่าเหมือนกันเมื่อไรจะพาเข้าไปส่วนนั่นสักที ก็เข้าใจนะว่าต้องชงก่อนๆ แต่ชงนานเหลือเกิน
อีกอย่าง vtuber เก่าๆเค้าเริ่มโยกไปอันอื่นกันหมด เนื้อเรื่องเลยไม่ได้ตาม มีแต่ต้องรอดูเด็กรุ่นใหม่เข้ามาเล่นอีกรอบ
[Edited 1 times winkungg - Last Edit 2024-07-29 15:37:44]
# Mon 29 Jul 2024 : 2:00AM
[Link]
หลังจากเป็นใบ้มาหลายแพทช์ ยืนยันเปลี่ยนคนพากย์ EN Argenti รวมถึง Tail ด้วย ( พึ่งรู้ว่านักพากย์เดียวกันนะเนี่ย เสียงต่างกันคนละเรื่องเลย ) ก็ยังไม่รู้สาเหตุว่าเกิดจากอะไรเหมือนเดิม แต่ก็จบๆปัญหาไปละสำหรับคนที่เล่นเสียง EN
ปล.เสียงคนใหม่ใกล้เคียงคนเดิมพอสมควร ไม่ได้เปลี่ยนโทนหรือฉีกแบบเคสก่อนๆของค่ายนี้อย่าง Tignari หรือ Billy เท่าไหร่
หลังจากเป็นใบ้มาหลายแพทช์ ยืนยันเปลี่ยนคนพากย์ EN Argenti รวมถึง Tail ด้วย ( พึ่งรู้ว่านักพากย์เดียวกันนะเนี่ย เสียงต่างกันคนละเรื่องเลย ) ก็ยังไม่รู้สาเหตุว่าเกิดจากอะไรเหมือนเดิม แต่ก็จบๆปัญหาไปละสำหรับคนที่เล่นเสียง EN
ปล.เสียงคนใหม่ใกล้เคียงคนเดิมพอสมควร ไม่ได้เปลี่ยนโทนหรือฉีกแบบเคสก่อนๆของค่ายนี้อย่าง Tignari หรือ Billy เท่าไหร่
Like : gp.syncket
# Tue 30 Jul 2024 : 2:15AM
Leak Version 2.5 ตัวละคร Lightcone Relic
Lingsha
[HSR - 2.5 BETA] Lingsha (5* Abundance, Fire)
Stats
HP: 1358
Attack: 679
Defense: 436
Speed: 98
Taunt: 100
Ascension Materials: Credit (x308000), Immortal Scionette (x15), Immortal Aeroblossom (x15), Raging Heart (x65), Immortal Lumintwig (x15)
Trace Materials: Credit (x3000000), Tracks of Destiny (x8), Alien Tree Seed (x18), Nourishing Honey (x69), Myriad Fruit (x139), ??? (x12), Immortal Scionette (x41), Immortal Aeroblossom (x56), Immortal Lumintwig (x58)
Eidolons
Bloom on Vileward Bouquet: Lingsha's Weakness Break Efficiency increases by 50%. When an enemy's Weakness is Broken, reduces their DEF by 20%.
Leisure in Carmine Smokeveil: When using Ultimate, all allies' Break Effect increases by 40%, lasting for 3 turn(s).
Redolence from Canopied Banquet: During Fuyuan's action, restores HP equal to 40% of Lingsha's ATK for the ally with the currently lowest HP percentage.
Arcadia Under Deep Seclusion: While Fuyuan is present on the battlefield, all enemies' All-Type RES reduces by 20%. Fuyuan's attack additionally deals 3 hit(s) of DMG, with each hit dealing Fire DMG equal to 50% of Lingsha's ATK and 5 Toughness Reduction.
Traces
Stats Break Effect (37.3%), HP (18%), ATK (10%)
Vermilion Waft: Increases this unit's ATK/Outgoing Healing by an amount equal to 20%/8% of their Break Effect, up to a maximum ATK/Outgoing Healing increase of 50%/20%.
Sylvan Smoke: When using Basic ATK, additionally regenerates 10 Energy.
Ember's Echo: When any ally takes DMG or consumes HP, if their current HP percentage is less than or equal to 60%, Fuyuan will immediately trigger the follow-up attack from the Talent. This attack will not consume Fuyuan's action. This effect can be triggered again after 2 turn(s).
Skills
[Basic ATK] Votive Incense
Deals Fire DMG equal to 50% (130%) of Lingsha's ATK to a single target enemy.
[Skill] Smoke and Splendor
Deals Fire DMG equal to 40% (100%) of Lingsha's ATK to all enemies, restores HP equal to 10.0% (16.0%) of Lingsha's ATK plus 105 (538) for all allies, and Action Advances Fuyuan by 20%.
[Ultimate] Dripping Mistscape
Cost: 110 energy.
Inflicts Befog on all enemies. When in the Befog state, Break DMG taken by affected enemies increases by 15% (30%), lasting for 2 turn(s).
Deals Fire DMG equal to 75% (187%) of Lingsha's ATK to all enemies, and at the same time restores HP equal to 8.0% (14.0%) of Lingsha's ATK plus 90 (461) for all allies. Action Advances Fuyuan by 100%.
[Talent] Mistdance Manifest
Summons Fuyuan when using Skill. Fuyuan has an initial SPD of 80 and an initial action count of 3. During Fuyuan's action, launch follow-up attack on all enemies, dealing Fire DMG equal to 45% (112%) Lingsha's ATK, dispels 1 debuff(s) from all allies, and restores HP equal to 8.0% (14.0%) of Lingsha's ATK plus 90 (461) to all allies.
Fuyuan can accumulate a maximum of 5 action counts. When the action count reaches 0 or when Lingsha is downed, Fuyuan disappears.
While Fuyuan is present on the battlefield, using Lingsha's Skill increases Fuyuan's action count by 3.
[Technique] Wisps of Aurora
After using the Technique, immediately summons Fuyuan at the start of the next battle and inflicts Befog on all enemies, lasting for 2 turn(s).
[HSR - 2.5 BETA] Scent Alone Stays True (5*, Abundance)
Stats
HP: 1058
ATK: 529
DEF: 529
Materials: Credit (x385000), Immortal Scionette (x20), Alien Tree Seed (x4), Nourishing Honey (x12), Immortal Aeroblossom (x20), Myriad Fruit (x15), Immortal Lumintwig (x14)
Contentment: Increases wearer's Break Effect by 60% (100%). After wearer attacks an enemy with an Ultimate, causes them to enter the Woefree state for 2 turn(s). During the Woefree state, increases DMG dealt to enemy targets by 10% (18%) and if the wearer's current Break Effect is greater or equal to 150%, additionally increases DMG received effect by 8% (16%).
Feixiao
**[HSR - 2.5 BETA] Feixiao** (5* The Hunt, Wind)
Stats
HP: 1047
Attack: 601
Defense: 388
Speed: 125
Taunt: 75
Ascension Materials: Credit (x308000), Artifex's Module (x15), Artifex's Cogwheel (x15), A glass of the Besotted Era (x65), Artifex's Gyreheart (x15)
Trace Materials: Credit (x3000000), Tracks of Destiny (x8), Meteoric Bullet (x18), Destined Expiration (x69), Countertemporal Shot (x139), Regret of Infinite Ochema (x12), Artifex's Module (x41), Artifex's Cogwheel (x56), Artifex's Gyreheart (x58)
Eidolons
Skyward I Quell: When using Ultimate, for each point of Flying Aureus consumed, the final hit additionally deals Wind DMG equal to 30% of Feixiao's ATK to a random enemy.
Moonward I Wish: In Talent's effect, the attack count required to gain Flying Aureus reduces by 1 count(s).
Stormward I Hear: When Basic ATK or Skill deals DMG to the enemy target, it will be considered as a follow-up attack.
Homeward I Near: Increases follow-up attacks' Wind RES PEN by 20%. Increases the DMG multiplier of the Talent's follow-up attack by 360%, and the DMG dealt is considered as Ultimate DMG.
Traces
Stats ATK (28%), CRIT Rate (11.9%), SPD (5)
Heavenpath: Receive 4 point(s) of Flying Aureus at the start of the battle. If there are no teammates active in battle on the field at the start of a turn, receive 1 point of Flying Aureus.
Formshift: When dealing DMG to enemy targets via launching this unit's Ultimate, it will be considered as launching a follow-up attack.
Boltcatch: Follow-up attack CRIT DMG increases by 60%.
Skills
[Basic ATK] Boltsunder
Deals Wind DMG equal to 50% (130%) of Feixiao's ATK to a single target enemy.
[Skill] Waraxe
Deals Wind DMG equal to 120% (300%) of Feixiao's ATK to a single target enemy, then Advances Forward Feixiao's next action by 5.0% (12.5%).
[Ultimate] Terrasplit
Cost: 6 Flying Aureus Points. (12 Max)
Deals Wind DMG equal to 504% (1008%) – 1008% (2016%) of Feixiao's ATK to a single enemy, reducing its Toughness regardless of Weakness Type. If the target is not Weakness Broken, Feixiao's Weakness Break Efficiency increases by 100%.
During the attack, Feixiao first launches Boltsunder Blitz or Waraxe Skyward multiple times, until Flying Aureus is depleted.
After that, she launches the final hit: For every point of Flying Aureus consumed, deals Wind DMG equal to 6.0% (12.0%) of Feixiao's ATK to the target. If the target is Weakness Broken, the DMG multiplier increases by 9.0% (18.0%).
From hit no. 6 onward, if the target's HP is 0, reserves the remaining Flying Aureus and launches the final hit immediately.
Boltsunder Blitz
Deals Wind DMG equal to 45% (90%) of Feixiao's ATK to a single enemy. If the target enemy is Weakness Broken, the DMG multiplier increases by 24% (48%).
Waraxe Skyward
Deals Wind DMG equal to 45% (90%) of Feixiao's ATK to a single enemy. If the target enemy is not Weakness Broken, the DMG multiplier increases by 24% (48%).
[Talent] Thunderhunt
The Ultimate can be activated when Flying Aureus reaches 6 points, up to 12 points. Feixiao gains 1 point of Flying Aureus for every 2 attacks used by allies. Attacks from Feixiao's Ultimate are not counted.
After other teammates use an attack, Feixiao launches follow-up attacks against the primary target, deals Wind DMG equal to 100% (250%) of Feixiao's ATK. If no primary targets are available to attack, Feixiao attacks a single random enemy instead. This effect can only trigger 1 time per turn and the trigger count is reset at the start of Feixiao's turn.
[HSR - 2.5 BETA] I Venture Forth to Hunt (5*, The Hunt)
Stats
HP: 952
ATK: 635
DEF: 463
Materials: Credit (x385000), Artifex's Module (x20), Meteoric Bullet (x4), Destined Expiration (x12), Artifex's Cogwheel (x20), Countertemporal Shot (x15), Artifex's Gyreheart (x14)
Intimidation: Increases the wearer's CRIT Rate by 15% (25%). When any single ally uses an attack, the wearer gains 1 stack of Luminflux to a max of 6 stack(s). Each stack of Luminflux enables the Ultimate DMG deal by the wearer to ignore 9% (13%) of the target's DEF. This effect will be dispelled after the wearer uses their Ultimate
Moze
[HSR - 2.5 BETA] Moze (4* The Hunt, Lightning)
Stats
HP: 811
Attack: 546
Defense: 352
Speed: 114
Taunt: 75
Ascension Materials: Credit (x246400), Artifex's Module (x12), Artifex's Cogwheel (x13), Nail of the Beast Coffin (x50), Artifex's Gyreheart (x12)
Trace Materials: Credit (x2400000), Tracks of Destiny (x5), Meteoric Bullet (x12), Destined Expiration (x54), Countertemporal Shot (x105), ??? (x12), Artifex's Module (x28), Artifex's Cogwheel (x42), Artifex's Gyreheart (x42)
Eidolons
Oathkeeper: When this character deals DMG with his Ultimate, it is considered as having launched a follow-up attack. Increases follow-up attack DMG taken by the enemy marked as Prey by 25%.
Wrathbearer: After entering battle, Moze regenerates 20 point(s) of Energy. For every time the Additional DMG from his Talent is triggered, Moze regenerates 3 point(s) of Energy.
Heathprowler: The CRIT DMG boost effect of the Vengewise additionally increases by 20%.
Faithbinder: After using the Ultimate to attack an enemy target, Moze immediately launches the follow-up attack from Talent against this target. If the target is defeated before this follow-up attack is used, then activate the follow-up attack against a random single enemy.
Traces
Stats CRIT DMG (37.3%), ATK (18%), HP (10%)
Nightfeather: Recover 1 Skill Point(s) after using a follow-up attack. This effect can be triggered again after 1 turn(s).
Daggerhold: Moze's Action is Advanced Forward by 30% when his Departed status is dispelled. If Moze's current Charge equals 4 or greater, then his action will instead be Advanced Forward by 60%.
Vengewise: When an ally attacks an enemy marked as Prey, increases the CRIT DMG dealt by 20%.
Skills
[Basic ATK] Hurlthorn
Deals Lightning DMG equal to 50% (130%) of Moze's ATK to a single enemy.
[Skill] Fleetwinged Raid
Marks a designated single enemy target as the Prey and deals Lightning DMG equal to 75% (187%) of Moze's ATK to it.
When there are no other characters on the field that are capable of combat, Moze cannot use his Skill and dispels the enemy's Prey state.
[Ultimate] Dash In, Gash Out
Cost: 110 energy.
Increases the DMG dealt by this character by 30.0% (60.0%), lasting for 2 turn(s), and deals Lightning DMG equal to 210% (420%) of Moze's ATK to a single target enemy.
[Talent] Cascading Featherblade
Moze will enter the Departed state while a Prey exists on the field.
After allies attack the Prey, Moze will additionally deal 1 instance of Additional Lightning DMG equal to 15% (37%) of his ATK and gains 1 Charge. When Moze's Charge reaches 7 points, consume all Charges to launch 1 follow-up attack to the Prey, dealing Lightning DMG equal to 100% (250%) of Moze's ATK and dispel the target's Prey state.
[Technique] Bated Wings
After using his Technique, Moze gains Stealth for 20 second(s). While Stealth is active, Moze cannot be detected by enemies. Action Advances by 50% and increases the DMG Moze deals by 30% when he enters combat by attacking enemies while in Stealth mode, lasting for 1 turn(s).
[HSR - 2.5 BETA] Shadowed by Night (4*, The Hunt)
Stats
HP: 846
ATK: 476
DEF: 396
Materials: Credit (x308000), Artifex's Module (x15), Meteoric Bullet (x3), Destined Expiration (x9), Artifex's Cogwheel (x15), Countertemporal Shot (x12), Artifex's Gyreheart (x12)
Concealment: Increases the wearer's Break Effect by 28% (56%). Upon entering battle or dealing Break DMG, increases SPD by 8% (12%), lasting for 2 turn(s). This effect can only be triggered 1 time per turn
Relic
Lingsha
[HSR - 2.5 BETA] Lingsha (5* Abundance, Fire)
Stats
HP: 1358
Attack: 679
Defense: 436
Speed: 98
Taunt: 100
Ascension Materials: Credit (x308000), Immortal Scionette (x15), Immortal Aeroblossom (x15), Raging Heart (x65), Immortal Lumintwig (x15)
Trace Materials: Credit (x3000000), Tracks of Destiny (x8), Alien Tree Seed (x18), Nourishing Honey (x69), Myriad Fruit (x139), ??? (x12), Immortal Scionette (x41), Immortal Aeroblossom (x56), Immortal Lumintwig (x58)
Eidolons
Bloom on Vileward Bouquet: Lingsha's Weakness Break Efficiency increases by 50%. When an enemy's Weakness is Broken, reduces their DEF by 20%.
Leisure in Carmine Smokeveil: When using Ultimate, all allies' Break Effect increases by 40%, lasting for 3 turn(s).
Redolence from Canopied Banquet: During Fuyuan's action, restores HP equal to 40% of Lingsha's ATK for the ally with the currently lowest HP percentage.
Arcadia Under Deep Seclusion: While Fuyuan is present on the battlefield, all enemies' All-Type RES reduces by 20%. Fuyuan's attack additionally deals 3 hit(s) of DMG, with each hit dealing Fire DMG equal to 50% of Lingsha's ATK and 5 Toughness Reduction.
Traces
Stats Break Effect (37.3%), HP (18%), ATK (10%)
Vermilion Waft: Increases this unit's ATK/Outgoing Healing by an amount equal to 20%/8% of their Break Effect, up to a maximum ATK/Outgoing Healing increase of 50%/20%.
Sylvan Smoke: When using Basic ATK, additionally regenerates 10 Energy.
Ember's Echo: When any ally takes DMG or consumes HP, if their current HP percentage is less than or equal to 60%, Fuyuan will immediately trigger the follow-up attack from the Talent. This attack will not consume Fuyuan's action. This effect can be triggered again after 2 turn(s).
Skills
[Basic ATK] Votive Incense
Deals Fire DMG equal to 50% (130%) of Lingsha's ATK to a single target enemy.
[Skill] Smoke and Splendor
Deals Fire DMG equal to 40% (100%) of Lingsha's ATK to all enemies, restores HP equal to 10.0% (16.0%) of Lingsha's ATK plus 105 (538) for all allies, and Action Advances Fuyuan by 20%.
[Ultimate] Dripping Mistscape
Cost: 110 energy.
Inflicts Befog on all enemies. When in the Befog state, Break DMG taken by affected enemies increases by 15% (30%), lasting for 2 turn(s).
Deals Fire DMG equal to 75% (187%) of Lingsha's ATK to all enemies, and at the same time restores HP equal to 8.0% (14.0%) of Lingsha's ATK plus 90 (461) for all allies. Action Advances Fuyuan by 100%.
[Talent] Mistdance Manifest
Summons Fuyuan when using Skill. Fuyuan has an initial SPD of 80 and an initial action count of 3. During Fuyuan's action, launch follow-up attack on all enemies, dealing Fire DMG equal to 45% (112%) Lingsha's ATK, dispels 1 debuff(s) from all allies, and restores HP equal to 8.0% (14.0%) of Lingsha's ATK plus 90 (461) to all allies.
Fuyuan can accumulate a maximum of 5 action counts. When the action count reaches 0 or when Lingsha is downed, Fuyuan disappears.
While Fuyuan is present on the battlefield, using Lingsha's Skill increases Fuyuan's action count by 3.
[Technique] Wisps of Aurora
After using the Technique, immediately summons Fuyuan at the start of the next battle and inflicts Befog on all enemies, lasting for 2 turn(s).
[HSR - 2.5 BETA] Scent Alone Stays True (5*, Abundance)
Stats
HP: 1058
ATK: 529
DEF: 529
Materials: Credit (x385000), Immortal Scionette (x20), Alien Tree Seed (x4), Nourishing Honey (x12), Immortal Aeroblossom (x20), Myriad Fruit (x15), Immortal Lumintwig (x14)
Contentment: Increases wearer's Break Effect by 60% (100%). After wearer attacks an enemy with an Ultimate, causes them to enter the Woefree state for 2 turn(s). During the Woefree state, increases DMG dealt to enemy targets by 10% (18%) and if the wearer's current Break Effect is greater or equal to 150%, additionally increases DMG received effect by 8% (16%).
Feixiao
**[HSR - 2.5 BETA] Feixiao** (5* The Hunt, Wind)
Stats
HP: 1047
Attack: 601
Defense: 388
Speed: 125
Taunt: 75
Ascension Materials: Credit (x308000), Artifex's Module (x15), Artifex's Cogwheel (x15), A glass of the Besotted Era (x65), Artifex's Gyreheart (x15)
Trace Materials: Credit (x3000000), Tracks of Destiny (x8), Meteoric Bullet (x18), Destined Expiration (x69), Countertemporal Shot (x139), Regret of Infinite Ochema (x12), Artifex's Module (x41), Artifex's Cogwheel (x56), Artifex's Gyreheart (x58)
Eidolons
Skyward I Quell: When using Ultimate, for each point of Flying Aureus consumed, the final hit additionally deals Wind DMG equal to 30% of Feixiao's ATK to a random enemy.
Moonward I Wish: In Talent's effect, the attack count required to gain Flying Aureus reduces by 1 count(s).
Stormward I Hear: When Basic ATK or Skill deals DMG to the enemy target, it will be considered as a follow-up attack.
Homeward I Near: Increases follow-up attacks' Wind RES PEN by 20%. Increases the DMG multiplier of the Talent's follow-up attack by 360%, and the DMG dealt is considered as Ultimate DMG.
Traces
Stats ATK (28%), CRIT Rate (11.9%), SPD (5)
Heavenpath: Receive 4 point(s) of Flying Aureus at the start of the battle. If there are no teammates active in battle on the field at the start of a turn, receive 1 point of Flying Aureus.
Formshift: When dealing DMG to enemy targets via launching this unit's Ultimate, it will be considered as launching a follow-up attack.
Boltcatch: Follow-up attack CRIT DMG increases by 60%.
Skills
[Basic ATK] Boltsunder
Deals Wind DMG equal to 50% (130%) of Feixiao's ATK to a single target enemy.
[Skill] Waraxe
Deals Wind DMG equal to 120% (300%) of Feixiao's ATK to a single target enemy, then Advances Forward Feixiao's next action by 5.0% (12.5%).
[Ultimate] Terrasplit
Cost: 6 Flying Aureus Points. (12 Max)
Deals Wind DMG equal to 504% (1008%) – 1008% (2016%) of Feixiao's ATK to a single enemy, reducing its Toughness regardless of Weakness Type. If the target is not Weakness Broken, Feixiao's Weakness Break Efficiency increases by 100%.
During the attack, Feixiao first launches Boltsunder Blitz or Waraxe Skyward multiple times, until Flying Aureus is depleted.
After that, she launches the final hit: For every point of Flying Aureus consumed, deals Wind DMG equal to 6.0% (12.0%) of Feixiao's ATK to the target. If the target is Weakness Broken, the DMG multiplier increases by 9.0% (18.0%).
From hit no. 6 onward, if the target's HP is 0, reserves the remaining Flying Aureus and launches the final hit immediately.
Boltsunder Blitz
Deals Wind DMG equal to 45% (90%) of Feixiao's ATK to a single enemy. If the target enemy is Weakness Broken, the DMG multiplier increases by 24% (48%).
Waraxe Skyward
Deals Wind DMG equal to 45% (90%) of Feixiao's ATK to a single enemy. If the target enemy is not Weakness Broken, the DMG multiplier increases by 24% (48%).
[Talent] Thunderhunt
The Ultimate can be activated when Flying Aureus reaches 6 points, up to 12 points. Feixiao gains 1 point of Flying Aureus for every 2 attacks used by allies. Attacks from Feixiao's Ultimate are not counted.
After other teammates use an attack, Feixiao launches follow-up attacks against the primary target, deals Wind DMG equal to 100% (250%) of Feixiao's ATK. If no primary targets are available to attack, Feixiao attacks a single random enemy instead. This effect can only trigger 1 time per turn and the trigger count is reset at the start of Feixiao's turn.
[HSR - 2.5 BETA] I Venture Forth to Hunt (5*, The Hunt)
Stats
HP: 952
ATK: 635
DEF: 463
Materials: Credit (x385000), Artifex's Module (x20), Meteoric Bullet (x4), Destined Expiration (x12), Artifex's Cogwheel (x20), Countertemporal Shot (x15), Artifex's Gyreheart (x14)
Intimidation: Increases the wearer's CRIT Rate by 15% (25%). When any single ally uses an attack, the wearer gains 1 stack of Luminflux to a max of 6 stack(s). Each stack of Luminflux enables the Ultimate DMG deal by the wearer to ignore 9% (13%) of the target's DEF. This effect will be dispelled after the wearer uses their Ultimate
Moze
[HSR - 2.5 BETA] Moze (4* The Hunt, Lightning)
Stats
HP: 811
Attack: 546
Defense: 352
Speed: 114
Taunt: 75
Ascension Materials: Credit (x246400), Artifex's Module (x12), Artifex's Cogwheel (x13), Nail of the Beast Coffin (x50), Artifex's Gyreheart (x12)
Trace Materials: Credit (x2400000), Tracks of Destiny (x5), Meteoric Bullet (x12), Destined Expiration (x54), Countertemporal Shot (x105), ??? (x12), Artifex's Module (x28), Artifex's Cogwheel (x42), Artifex's Gyreheart (x42)
Eidolons
Oathkeeper: When this character deals DMG with his Ultimate, it is considered as having launched a follow-up attack. Increases follow-up attack DMG taken by the enemy marked as Prey by 25%.
Wrathbearer: After entering battle, Moze regenerates 20 point(s) of Energy. For every time the Additional DMG from his Talent is triggered, Moze regenerates 3 point(s) of Energy.
Heathprowler: The CRIT DMG boost effect of the Vengewise additionally increases by 20%.
Faithbinder: After using the Ultimate to attack an enemy target, Moze immediately launches the follow-up attack from Talent against this target. If the target is defeated before this follow-up attack is used, then activate the follow-up attack against a random single enemy.
Traces
Stats CRIT DMG (37.3%), ATK (18%), HP (10%)
Nightfeather: Recover 1 Skill Point(s) after using a follow-up attack. This effect can be triggered again after 1 turn(s).
Daggerhold: Moze's Action is Advanced Forward by 30% when his Departed status is dispelled. If Moze's current Charge equals 4 or greater, then his action will instead be Advanced Forward by 60%.
Vengewise: When an ally attacks an enemy marked as Prey, increases the CRIT DMG dealt by 20%.
Skills
[Basic ATK] Hurlthorn
Deals Lightning DMG equal to 50% (130%) of Moze's ATK to a single enemy.
[Skill] Fleetwinged Raid
Marks a designated single enemy target as the Prey and deals Lightning DMG equal to 75% (187%) of Moze's ATK to it.
When there are no other characters on the field that are capable of combat, Moze cannot use his Skill and dispels the enemy's Prey state.
[Ultimate] Dash In, Gash Out
Cost: 110 energy.
Increases the DMG dealt by this character by 30.0% (60.0%), lasting for 2 turn(s), and deals Lightning DMG equal to 210% (420%) of Moze's ATK to a single target enemy.
[Talent] Cascading Featherblade
Moze will enter the Departed state while a Prey exists on the field.
After allies attack the Prey, Moze will additionally deal 1 instance of Additional Lightning DMG equal to 15% (37%) of his ATK and gains 1 Charge. When Moze's Charge reaches 7 points, consume all Charges to launch 1 follow-up attack to the Prey, dealing Lightning DMG equal to 100% (250%) of Moze's ATK and dispel the target's Prey state.
[Technique] Bated Wings
After using his Technique, Moze gains Stealth for 20 second(s). While Stealth is active, Moze cannot be detected by enemies. Action Advances by 50% and increases the DMG Moze deals by 30% when he enters combat by attacking enemies while in Stealth mode, lasting for 1 turn(s).
[HSR - 2.5 BETA] Shadowed by Night (4*, The Hunt)
Stats
HP: 846
ATK: 476
DEF: 396
Materials: Credit (x308000), Artifex's Module (x15), Meteoric Bullet (x3), Destined Expiration (x9), Artifex's Cogwheel (x15), Countertemporal Shot (x12), Artifex's Gyreheart (x12)
Concealment: Increases the wearer's Break Effect by 28% (56%). Upon entering battle or dealing Break DMG, increases SPD by 8% (12%), lasting for 2 turn(s). This effect can only be triggered 1 time per turn
Relic
[HSR - 2.5 BETA] The Wondrous BananAmusement Park
2-pc: Increases the wearer's CRIT DMG by 16%. When a target summoned by the wearer is on the field, CRIT DMG additionally increases by 28%.
[HSR - 2.5 BETA] Lushaka, the Sunken Seas
2-pc: Increases the wearer's Effect RES by 10%. If the wearer is not the first character in the team lineup, then increase the ATK of the first character in the team lineup by 16%.
2-pc: Increases the wearer's CRIT DMG by 16%. When a target summoned by the wearer is on the field, CRIT DMG additionally increases by 28%.
[HSR - 2.5 BETA] Lushaka, the Sunken Seas
2-pc: Increases the wearer's Effect RES by 10%. If the wearer is not the first character in the team lineup, then increase the ATK of the first character in the team lineup by 16%.
Like : Smir Noft, gp.syncket, Wdgy Ox, McMax
[Edited 1 times blueshine - Last Edit 2024-07-30 02:20:54]
View all 5 comments >
Tue 30 Jul 2024 : 6:16AM
จากดูคร่าวๆ
Lingsha
Feixiao
Moze
โดยรวม Lingsha ตามคาด
Feixiao ส่วนตัวผมไม่มีทีมเล่นด้วยอาจจะได้ข้าม
Moze น่าสนใจ
Lingsha
- การัลเก้อ+หลัวชารุ่นผสมร่างกับอัพเดท
- สกิลกับอันติ ฮิล, ทำเดเมทหมู่, เร่งกระต่าย มีแปะดีบัพโดนเบรกแรง
- กระต่ายทำเดเมทหมู่, ฮิล, ล้างดีบัพหมู่ กดสกิลได้ 3 เทิร์น
- E1 โหดดี
LC
- กดอันติศัตรูโดเดเมทแรงขึ้น 18% แบบพี่จิ้งจอก
- สกิลกับอันติ ฮิล, ทำเดเมทหมู่, เร่งกระต่าย มีแปะดีบัพโดนเบรกแรง
- กระต่ายทำเดเมทหมู่, ฮิล, ล้างดีบัพหมู่ กดสกิลได้ 3 เทิร์น
- E1 โหดดี
LC
- กดอันติศัตรูโดเดเมทแรงขึ้น 18% แบบพี่จิ้งจอก
Feixiao
- เป็นแบบที่คิดไว้ตัวเน้นเบรกศัตรูแบบฮิเมโกะ รู้สึกมี 2 โหมดอันหนึ่งศัตรูเบรกทำเดเมทแรงขึ้นอีกอันถ้าศัตรูไม่เบรกทำเดเมทแรงขึ้น
- คล้ายอาเชรอนเก็บสแต็กตามจำนวนครั้งเพื่อนตี เล่นกับทีม FUA น่าจะ โทพาส, โรบิ้น, อเวน แล้วปล่อยอันติใหญ่
- Spd สูงมาก 125+5 กับมีเร่งแอคชั่นตัวเอง
LC
- คริเรท 15% ลด Def 54%
- คล้ายอาเชรอนเก็บสแต็กตามจำนวนครั้งเพื่อนตี เล่นกับทีม FUA น่าจะ โทพาส, โรบิ้น, อเวน แล้วปล่อยอันติใหญ่
- Spd สูงมาก 125+5 กับมีเร่งแอคชั่นตัวเอง
LC
- คริเรท 15% ลด Def 54%
Moze
- โทพาสรุ้นมินิ
โดยรวม Lingsha ตามคาด
Feixiao ส่วนตัวผมไม่มีทีมเล่นด้วยอาจจะได้ข้าม
Moze น่าสนใจ
Like : Wdgy Ox
Tue 30 Jul 2024 : 7:01AM
นางพลนี่คือมีนาเจ็กร่างสมบูรณ์ชัดๆ ส่วนหลิงชาก็ไม่ผิดจากที่คิดไว้เท่าไหร่
ดูแล้วถือว่าเก่งทั้งคู่จนกลัวว่าจะโดนเนิฟตอน v3 เลยแฮะ
ดูแล้วถือว่าเก่งทั้งคู่จนกลัวว่าจะโดนเนิฟตอน v3 เลยแฮะ
Like : Wdgy Ox
Tue 30 Jul 2024 : 7:22AM
พอไปนั่งคิดๆ แล้วเกี่ยวกับ Kit ของ Feixiao
- กลายเป็นเล่นคู่กับ Jiaoqiu แล้วเฉยๆ แฮะ ตอนแรกนึกว่าจะเล่นคู่กับได้ดีกว่านี้
- ไม่มีซัพมอน รู้สึกต่อจากนี้จะมีสายซัพมอนมามากขึ้น ไม่ว่าประดับใหม่ Tingyu ร่างใหม่กลายเป็นไม่ได้เอามาเล่นกับแมคคานิกใหม่รู้สึกเสียดายอยู่
- เห็นตอนแรกเซียนโจวระดับนายผลจะเน้นสายซัพมอนกัน เห็นตอนแรก Feixiao มีซัพมอน 2 ตัวกลายเป็นรวมเป็นอันติไปเลยแฮะ ดูแล้วคงทำยุ่งยากละมั้ง
- ไม่มีซัพมอน รู้สึกต่อจากนี้จะมีสายซัพมอนมามากขึ้น ไม่ว่าประดับใหม่ Tingyu ร่างใหม่กลายเป็นไม่ได้เอามาเล่นกับแมคคานิกใหม่รู้สึกเสียดายอยู่
- เห็นตอนแรกเซียนโจวระดับนายผลจะเน้นสายซัพมอนกัน เห็นตอนแรก Feixiao มีซัพมอน 2 ตัวกลายเป็นรวมเป็นอันติไปเลยแฮะ ดูแล้วคงทำยุ่งยากละมั้ง
Tue 30 Jul 2024 : 7:30AM
เปิดหลิงชาแน่นอน ตอนนี้เก็บเพชรเพื่อE1S1ยาวๆเลย
Like : Wdgy Ox
Tue 30 Jul 2024 : 7:45AM
หลิงชา E1S1
Feixiao ข้าม
Feixiao ข้าม
Like : Wdgy Ox
# Tue 30 Jul 2024 : 7:54AM
ถ้าดูจากทีม Feixiao ที่ต้องใช้แล้ว ตู้รีรันแบบใหม่ต้องมาแล้วไม่งั้น จัดทีมครบนี้ยากมาก
Topaz พึ่งรีรันไปกว่าจะกลับมารีรันอีกที่ไม่ต่ำกว่า 1 ปีบวกผมว่า
Robin ตู้พึ่งมาไม่นานตีๆ ไปอีก 4 แพ็กกว่าจะกลับมารีรันก็เกือบครึ่งปีได้
Aven น่าจะอีก 2 แพ็กก็ 80 วันได้
ผมว่าตัว Feixiao จังหวะตู้มาไม่ค่อยดีเท่าไหร่เพราะตัวที่เป็น BIS พึ่งผ่านไปไม่นานกว่าจะเก็บครบผมว่าขึ้น 3.0 นู้นเลย
น้องมีนากับ Moze พอใช้แทนได้แต่ไม่ถึงขั้น BIS
Topaz พึ่งรีรันไปกว่าจะกลับมารีรันอีกที่ไม่ต่ำกว่า 1 ปีบวกผมว่า
Robin ตู้พึ่งมาไม่นานตีๆ ไปอีก 4 แพ็กกว่าจะกลับมารีรันก็เกือบครึ่งปีได้
Aven น่าจะอีก 2 แพ็กก็ 80 วันได้
ผมว่าตัว Feixiao จังหวะตู้มาไม่ค่อยดีเท่าไหร่เพราะตัวที่เป็น BIS พึ่งผ่านไปไม่นานกว่าจะเก็บครบผมว่าขึ้น 3.0 นู้นเลย
น้องมีนากับ Moze พอใช้แทนได้แต่ไม่ถึงขั้น BIS
View all 1 comments >
Tue 30 Jul 2024 : 8:12AM
ต้องปรับเป็น1ตัวใหม่ต่อ1แพทช์แล้วรีรัน2-3ตัวแทนล่ะ ไม่งั้นตัวเยอะเกินไปตัวเก่ากว่าจะรีรันอีกทีนี่นานเลย
แถมถ้าตัวใหม่ๆที่มาถ้ายังไม่ใช่ตัวdpsหรือตัวซัพแบบเวอร์วังนี่ ตัวละครจะอยู่ให้เล่นได้ยาวๆด้วย ทุกวันนี้มาdpsใหม่ๆมาตัวเก่าบางตัวก็เก็บดองแทบไม่ได้แตะแล้วแล้วด้วยซ้ำ
แถมถ้าตัวใหม่ๆที่มาถ้ายังไม่ใช่ตัวdpsหรือตัวซัพแบบเวอร์วังนี่ ตัวละครจะอยู่ให้เล่นได้ยาวๆด้วย ทุกวันนี้มาdpsใหม่ๆมาตัวเก่าบางตัวก็เก็บดองแทบไม่ได้แตะแล้วแล้วด้วยซ้ำ
Like : gp.syncket
[Edited 2 times valkyries - Last Edit 2024-07-30 08:18:22]
# Tue 30 Jul 2024 : 8:30AM
พอไม่มีtopaz aven robinนี่แนวทางกาชาง่ายเลย
อะไรเน้น Fua = ข้าม
ตามถมทีมไม่ไหว
อะไรเน้น Fua = ข้าม
ตามถมทีมไม่ไหว
# Tue 30 Jul 2024 : 8:45AM
ทีมนายพล โกงสุด ดูแล้วน่าจะเป็น
ส่วนหลิงชา
เฟ่ยเซียว โทปาส โรบิน หลิงชา/อเวน ถ้านัมบี้ กับกระต่าย เกบสแตคได้นี่ แปปๆ อันติเต็มละ
ส่วนหลิงชา
ดูแล้วน่าจะเป็น universal เฟื่องฟู ฮีลก็หมู่ล้างดีบัพหมู่ มี FUA มีดีบัพ มีsupport เบรค อีก อารมนึกไรไม่ออก ก็โยน
ไปใส่ได้ทุกทีมในเกมส์เลย
ไปใส่ได้ทุกทีมในเกมส์เลย
[Edited 2 times chainzean - Last Edit 2024-07-30 08:56:41]
# Tue 30 Jul 2024 : 8:59AM
Feixiao ถ้าตามนี้จริงโครตโหดเลยนะ
# Tue 30 Jul 2024 : 9:34AM
ถึงวันตู้ออกน่าจะมี 50ไข ไว้เปิดหลิงช่าละกัน
ตัวดาเมจตอนนี้เหมือนจะล้นไปละ
ตัวดาเมจตอนนี้เหมือนจะล้นไปละ
# Tue 30 Jul 2024 : 9:39AM
ฮานาบิ
เซ็ท4 ใส่เซ็ทลมหรือเซ็ทสปีดดีครับ
อันไหนเล่นทีมโยมิดีกว่ากัน
กับมีLcโบรเนียนี่ใส่แทนปจตได้ไหม
เซ็ท4 ใส่เซ็ทลมหรือเซ็ทสปีดดีครับ
อันไหนเล่นทีมโยมิดีกว่ากัน
กับมีLcโบรเนียนี่ใส่แทนปจตได้ไหม
View all 2 comments >
Tue 30 Jul 2024 : 9:46AM
ฮานาบิ LC ใส่ Dance Dance Dance ดีกว่า ครับ 4 ลม ผมว่าโกงกว่า แต่มันทำ สปีด ถึงจุดที่ ฮานาบิ ออกสามรอบ ยากอยู่
ผมจำไม่ได้ละว่าต้องเท่าไหร่ 167 -168 มั้ง
ถ้าทำได้ คือโกงกว่า เซตสปีด
ผมจำไม่ได้ละว่าต้องเท่าไหร่ 167 -168 มั้ง
ถ้าทำได้ คือโกงกว่า เซตสปีด
Like : project zero
Tue 30 Jul 2024 : 10:26AM
set speed + LC dance dance ไปดีกว่า
ทุกวันนี้ ฟาร์ม set speed รัวๆ ดันได้ถึง 161-162 ยังเลือดตาเแทบกระเด็น (นี้ขนาดได้ 6% จาก Set มาช่วย)
ดังนั้น set Speed ไปเถอะ เพราะ ถ้าซัก 154 ก็เก่งแล้ว จุดที่ควรหยุดคือ 161 -162
ทุกวันนี้ ฟาร์ม set speed รัวๆ ดันได้ถึง 161-162 ยังเลือดตาเแทบกระเด็น (นี้ขนาดได้ 6% จาก Set มาช่วย)
ดังนั้น set Speed ไปเถอะ เพราะ ถ้าซัก 154 ก็เก่งแล้ว จุดที่ควรหยุดคือ 161 -162
Like : project zero
# Tue 30 Jul 2024 : 11:04AM
Leak 2.5 Animation ตัวละคร Via Dim
Feixiao
Lingsha
Moze
Feixiao
Lingsha
Moze
ขออภัยแฟนๆ Moze ล่วงหน้า ฉันพยายามทำเกมเพลย์แบบตัวละครเดียว (และจะทำแอนิเมชั่นที่หายไปในภายหลัง) แต่เนื่องจาก Skill ของเขาต้องอาศัยเพื่อนร่วมทีมจึงทำให้ยากขึ้น
Like : Wdgy Ox, gp.syncket
[Edited 2 times blueshine - Last Edit 2024-07-30 11:28:56]
View all 2 comments >
<<
<
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
>
>>
Reply
Vote
Popular Thread
member
Since 2015-01-19 08:16:46
(5362 post)