Menu
[--mobilemenu--]
บราวเซอร์ของท่านไม่สนับสนุนหรือปิดการใช้งาน javascript ซึ่งจะไม่สามารถใช้งานไซต์บางส่วนเช่นการเข้าลิ้งค์ หรือโพสข้อความได้ตามปกติ, กรุณาเปิดการใช้งาน javascript เพื่อที่จะใช้งานเว็บ gconhubม หากมีปัญหาในการใช้งาน หรือต้องการสอบถามเพิ่มเติม กรุณาติดต่อ [email protected] หรือ [email protected]
เทรลเลอร์ใหม่ (อีกแล้ว) Mighty No.9 (DLC Ray)

<<
<
1
2
Reply
Vote
# Fri 10 Jun 2016 : 6:47PM

DUWA
member

Since 1/1/2010
(973 post)
zero ใน rockman x นี้คนชอบเยอะมั้ง


# Fri 10 Jun 2016 : 6:53PM

GODGUNDAM
member

Since 15/7/2011
(2348 post)
ดีไซน์เท่ดีนะ เเลเถื่อนๆดีใช้กรงเล็บด้วย

# Fri 10 Jun 2016 : 7:42PM

Zedoes
member
ส่องหาแต่นม #3
Since 2012-02-12 19:26:08
(3234 post)
เดี๋ยว ๆ ทำไมผมยิ่งมองยิ่งลดระดับเป็นเกมมือถือไปแล้วล่ะ - -

# Fri 10 Jun 2016 : 11:16PM

Nood1e
member

Since 2014-10-14 09:05:21
(440 post)
ฉากดูไม่มีชีวิตชีวาเลยอ่ะ

# Fri 10 Jun 2016 : 11:18PM

Ongsama
member
ผมมีความสุขที่สุดเลย
Since 5/12/2007
(10359 post)
ไม่มีความน่าเล่นเลย - -"

# Sat 11 Jun 2016 : 12:23AM

MookMiiRuu
member

Since 2014-03-07 19:43:51
(323 post)
เงาหน่ะมีมั้ยยยยยยยยยยยยย

# Sat 11 Jun 2016 : 3:43PM

Zmile
member
นักข่าวเก๋าเกมส์
Since 21/10/2007
(6907 post)
http://www.siliconera.com/2016/06/10/keiji-inafune-expresses-regret-mighty-no-9s-delay-looking-forward-sequel/

“What I thought about most while making this game was ‘I want to show the greatness of Japanese games. When listening to fans of Japanese games abroad, you often hear them say ‘Japanese games used to be great. I worked on this game in hopes of getting those people to say ‘this is good’ again.”

“One more thing I’d like to say is that Mighty no. 9 is a [set of] ‘contents,’ meaning it’s not just a game. We’re also moving forward in an anime and live action film for it. Development for a sequel is already in our minds, and we all share the feeling of ‘we’ll do it even if it doesn’t sell’.”


"I want to show the greatness of Japanese games" & "Development for a sequel is already in our minds, and we all share the feeling of ‘we’ll do it even if it doesn’t sell"
[Edited 1 times Zmile - Last Edit 2016-06-11 15:43:29]

# Sat 11 Jun 2016 : 3:47PM

b4lmung
staff
ซึเนโอะ club member
Since 11/10/2007
(12552 post)
Zmile wrote:
http://www.siliconera.com/2016/06/10/keiji-inafune-expresses-regret-mighty-no-9s-delay-looking-forward-sequel/

“What I thought about most while making this game was ‘I want to show the greatness of Japanese games. When listening to fans of Japanese games abroad, you often hear them say ‘Japanese games used to be great. I worked on this game in hopes of getting those people to say ‘this is good’ again.”

“One more thing I’d like to say is that Mighty no. 9 is a [set of] ‘contents,’ meaning it’s not just a game. We’re also moving forward in an anime and live action film for it. Development for a sequel is already in our minds, and we all share the feeling of ‘we’ll do it even if it doesn’t sell’.”


"I want to show the greatness of Japanese games" & "Development for a sequel is already in our minds, and we all share the feeling of ‘we’ll do it even if it doesn’t sell"


^
^
ได้อยู่นะ Kickstarter รอบก่อนยังใช้ไม่หมดเลยมั้ง


# Sat 11 Jun 2016 : 4:58PM

insanity
member

Since 1/9/2007
(11258 post)


4 หมื่น กับ 4 ล้าน ทำไมมัน....

# Sat 11 Jun 2016 : 9:52PM

BGAlucard
member

Since 20/8/2010
(2083 post)
ตั้งแต่ดีไซน์ละ ขอตะโกนแป้ป

เชนจจจจจจจจจจจจจจจจจจจจจิเก็ตต้าาาาาาาาาาา วัน!!!

# Sun 12 Jun 2016 : 12:16AM

lottapon
member

Since 2013-03-29 00:24:43
(455 post)
พวกคุณ คาดหวังอะไรกับเกมส์ Mighty No.9 กันรึ?

# Sun 12 Jun 2016 : 1:26AM

pol264
member

Since 22/10/2006
(1601 post)
แค่เปลี่ยนจากดาบเป็นกรงเล็กเหรอเนี่ย

# Sun 12 Jun 2016 : 1:32AM

Onizaki
member
เมาอินาฟ
Since 28/1/2011
(14777 post)
ผิดมู้ครับ

[Edited 1 times Onizaki - Last Edit 2016-06-12 10:14:56]

<<
<
1
2
Reply
Vote




1 online users
Logged In :